Jakość usług świadczonych przez firmę DML-LOGISTICS oraz dążenie do uzyskania maksimum satysfakcji klienta to nasz  cel nadrzędny. 

Dobra jakość nie jest efektem przypadku ,lecz wynikiem planowych i skoordynowanych działań całej naszej organizacji, na każdym jej szczeblu. Eliminujemy wszelkie negatywne czynniki, które mogą obniżyc jakość świadczonych przez nas usług oraz wpłynąć na niezadowolenie klienta. Poprzez monitorowanie transportu, jesteśmy w stanie zapobiec wszelkim wadom i brakom. 

Podejście projakościowe widać w każdym aspekcie działalnośći naszej firmy. Uczestniczy w nim cały zespół DML-LOGISTICS poprzez pracę zespołową, podnoszenie kwalifikacji, motywację oraz zaangażowanie. Zadowolony klient to nasz wspólny sukces.

 

Wymaganą jakość uzyskujemy także poprzez:

  • zakup oraz wykorzystanie nowoczesnego taboru samochodowego, 
  • efektywne wykorzystanie czasu pracy, 
  • orientację na klienta, 
  • systemowe i zorganizowane działenie 

 

Korzyści, jakie niesie stosowanie przez nas polityki jakości to:

  • zaufanie naszych klientów
  • zadowolenie i satysfakcja klientów, wynikająca z poznania i  zaspojojenia ich potrzeb
  • konkurencyjnośc na rynku usług transportowo-spedycyjnych
  • sprawne funkcjonowanie firmy 
  • skrócony czas świadczonych przez nas usług
  • unikanie błędów na każdym etapie działalności
  • efektywne planowanie
  • śwaidome działanie zespołu w dążeniu do realizacji celów naszej firmy
  • utrzymanie stałej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • bezpieczeństwo wykonywanych usług
  • poprawa terminowośći