Jakość
Jakość usług świadczonych przez firmę DML-LOGISTICS oraz dążenie do uzyskania maksimum satysfakcji klienta to nasz cel nadrzędny.
Dobra jakość nie jest efektem przypadku ,lecz wynikiem planowych i skoordynowanych działań całej naszej organizacji, na każdym jej szczeblu. Eliminujemy wszelkie negatywne czynniki, które mogą obniżyc jakość świadczonych przez nas usług oraz wpłynąć na niezadowolenie klienta. Poprzez monitorowanie transportu, jesteśmy w stanie zapobiec wszelkim wadom i brakom.
Podejście projakościowe widać w każdym aspekcie działalnośći naszej firmy. Uczestniczy w nim cały zespół DML-LOGISTICS poprzez pracę zespołową, podnoszenie kwalifikacji, motywację oraz zaangażowanie. Zadowolony klient to nasz wspólny sukces.
Wymaganą jakość uzyskujemy także poprzez:
- zakup oraz wykorzystanie nowoczesnego taboru samochodowego,
- efektywne wykorzystanie czasu pracy,
- orientację na klienta,
- systemowe i zorganizowane działenie
Korzyści, jakie niesie stosowanie przez nas polityki jakości to:
- zaufanie naszych klientów
- zadowolenie i satysfakcja klientów, wynikająca z poznania i zaspojojenia ich potrzeb
- konkurencyjnośc na rynku usług transportowo-spedycyjnych
- sprawne funkcjonowanie firmy
- skrócony czas świadczonych przez nas usług
- unikanie błędów na każdym etapie działalności
- efektywne planowanie
- śwaidome działanie zespołu w dążeniu do realizacji celów naszej firmy
- utrzymanie stałej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- bezpieczeństwo wykonywanych usług
- poprawa terminowośći